Re: Proprietary suomeksi

On Tue, Jan 28, 2003 at 09:24:23AM +0200, Antti-Juhani Kaijanaho wrote:

> Tämä on Atk-sanakirjan ehdotus ja minusta varsin hyvä.

Tämä on mietittyttänyt minua. Oma hätäinen ehdotus on "rajoitteinen", tai
jokin vastaava väännös.

Tässä olisi hyvä nyt olla hieman enemmän miettimisaikaa. Jos jonkun
päässä sattuisi muhimaan jokin hyvä suomennos, odottamassa vain mieleen pulpahdusta.

Hienoa että tälläisiä asioita mietitään.
--

http://riders.ath.cx:2000