Re: spurious interrupt 8259A irq7

Viestissä Keskiviikko 22. Tammikuuta 2003 13:11, Jukka Neppius kirjoitti:

> Eikös bios-asetuksista selviä mikä tuota keskeytystä lähettää?
> Sitten vain syyllinen laite pois päältä?
>
> - Jukka
Mistä kohtaa biosista katson ne keskeytykset?
Olen kytkenyt aina irti integroidun äänen, ja laittanut
pci-äänikortin, niin soi helpommin, voisko siitä olla
harmia? Sitten on viraton lpt-portti ja sarjaportissa
on adsl-modeemi telewellin ohjelmointi kaapeli,
häiritseeköhän se modeemin kaapeli?
t. tuija