Re: vielä gprs ja debian

On Tue, Dec 10, 2002 at 02:28:35PM +0200, hvirtane@cc.jyu.fi wrote:
> Olen käyttänyt kolmea eri ohjelmaa asennukseen quickppp, pppconfig ja kppp.

En tiedä noista ohjelmista mitään, kannattaa ehkä suunnata
sfnet.atk.linux tms yleisfoorumiin, koska ongelma ei lienee
debian-riippuvainen.

> kppp:n kanssa pääsee niin pitkälle, että modeemin installointi onnistuu ja
> verkkoyhteyttä muodostettaessa homma kaatuu 'error 8 ilmoitukseen'. Modeemin
> alustus ja soittonumero näyttää ihan oikealta. (AT+CGDCONT=1,"IP","INTERNET";
> soittonumero *99****1#

kokeile alustuskomentona pelkkää atz -komentoa, koska puhelimeesi ei
lienee ole määritelty kuin yksi gprs-profiili, ei puhelimelle tarvitse
välttämätttä erikseen kertoa mitä profiilia käyttää...

--
Riku Voipio  	       |    riku.voipio@iki.fi         |
kirkkonummentie 33     |    +358 40 8476974          --+--