Re: apt-asennus

On Tue, Dec 24, 2002 at 08:05:09PM +0200, Tuija wrote:
> Hyvää Joulua Kaikille,

Sitä samaa =)

> Sain Debianinkin taas uudelleen asennettua,
> ja vahingossa ohitin sekä taskselin, että dselectin,
> kun sormet on ajatusta nopeammat :-)

Eikös tämä ole se normaali/oikea tapa tehdä asennus ;)

> Sitten kirjoittelin vain, että apt-get install wget, xserver-xfree86,
> valitsin nyt suoraan 4.2.1 (olin siis lisännyt testingin sources.list)
> ja kden. Hyvin tuntuu toimivan, mahtaako minulta nyt puuttua jotakin
> oleellista ja tärkeää järjestelmästä?

ensin pitänee määritellä oleellinen. muilta osin kaikki pitäisi olla
kunnossa.

> Ei kai se asennus näin helppoa voi olla? Olisko jotakin mitä
> kannattais olla desktop käytössä vielä muuta?

Ikävä tuottaa pettymys, mutta kyllä se periaatteessa on noin helppoa ;)

jos ihan desktop käytössä ajattelit konettasi käyttää niin tosiaan perus
toimisto-ohjelmat on hyvä asentaa (OpenOffice.org.. ) jotta koneella
pystyy jotain töitäkin tekemään. muuten se onkin sitten ihan oman maun
mukaan.

Terv, Sami

--
			  -< Sami Haahtinen >-
      -[ Notify immediately if you do not receive this message ]-