Re: keyb-problemo

Tuija <tuijan@reppu.net> writes:

> Käynnistäessä jää myös tekstitilaan, kunnes startx, mutta nämä ei
> haittaa.  Ja punapipokin nikottelee samaten, kun loggautuu ulos, jää
> graaffiseen tilaan mutta värit häipyy, vain musta ruutu jää.

Oletkos asentanut mitään näistä:

xdm      (vanha, yksinkertainen)
kdm      (tuonee mukanaan koko kde:n, jota sinulla ei liene asennuttuna)
gdm      (tuonee mukanaa gnomen, kilpailija edelliselle)
wdm      (ei mitään tietoa:)

Mulla on asennettuna sekä kde, että gnome.  Minusta kde vaikuttaa
valmiimmalta.  Eli suosittelen kdm:n asentamista.

- Jukka