Re: vielä gprs ja debian

Quoting Riku Voipio <riku.voipio@iki.fi>:

> kppp.
>
> En tiedä noista ohjelmista mitään, kannattaa ehkä suunnata
> sfnet.atk.linux tms yleisfoorumiin, koska ongelma ei lienee
> debian-riippuvainen.

Joo. Katsotaan. Tiedän, etä tietyillä Redhatin kerneleillä puhelin kyllä
toimii. Mutten tiedä, mitä moduleja  niissä kerneleissä on. (Kernel oli joku
2.4.19.) Luulen, että se jollain tavalla kernel-riippuvainen. Taikka sitten
olen ladannut jonkun väärän modulin. Onko se ppp-async oikea?

> onnistuu ja
> Modeemin
> (AT+CGDCONT=1,"IP","INTERNET";
>
> kokeile alustuskomentona pelkkää atz -komentoa, koska puhelimeesi ei
> lienee ole määritelty kuin yksi gprs-profiili, ei puhelimelle tarvitse
> välttämätttä erikseen kertoa mitä profiilia käyttää...

Puhelin on valmiiksi konfiguroitu käyttämään windowsissa noita asetuksia.
Lainasin sen kaveriltani, ajattelin, että soisin ehkä ostaa samanlaisen jos
saan sen toimimaan.

Kokeilen nyt vielä kerran kopiotuani juuri yhdet valmiit scriptit verkosta.

-hv

hvirtane@cc.jyu.fi