Re: xf86-vielä

Viestissä Keskiviikko 4. Joulukuuta 2002 12:41, Jukka Neppius kirjoitti:
> Totta.  Mutta, jos tuot koneesi tai näytönohjainkortin minulle, ei
> sinun tarvitsekaan tietää mitään.  Myöskin auton korjaus on vaikeaa,
> jos et vie autoa korjaamolle.  Enkä minä kysy missä vika on, vaan mitä
> kone tarkalleen ilmoittaa.
**********************************************************************************
Aivan totta, autonkorjaus tuntuu olevan vaikeaa vaikka veisi autonkin
korjaamoon :-)
Mutta etälääkärin tarkastus olisi varmaan mahdotonta :-)
Ja vaikeaa on tietokoneen etäkorjauskin :-)
Mutta tällä listalla on ollut hyvää tahtoa ja yritystä, siitä kiitos :-)
Mä yritän niin kauan kuin kuva ilmestyy :-)
> Minähän jo kysyin mitä sanoo:
> ls -l /etc/X11/XF86Config-4
Mä yritän kaivaa sen fileen, ajattelin jos mounttaisin Debianin tähän
punapipoon, niin pääsisin helposti katsomaan eri fileitä? Ja postittaan.
Kun mulla on eri osioilla Debianin boot/root/home/usr/swap
niin riittääkö rootin mounttaus?
En ole mounttaillut kuin windno$ea seuraavasti:
"#mkdir /mnt/winc
sitten "#mount -t vfat /dev/hda1 mnt/winc"
Niin mitä pitää tehdä toisin kun mounttaa Debianin reiserfs-osion
ja lisäänkö sen sitten etc/fstab:iin samoin kuin mountatun winc:n?
Terveisin
Tuija