Re: xf86-vielä

Viestissä Tiistai 3. Joulukuuta 2002 12:43, Jukka Neppius kirjoitti:
> Niissä saattaa olla uudempi X (4.2).  Tosin 7.3:ssa ei varmaankaan.
> Sinua on vaikeata auttaa, koska et kerro tarkalleen mitä tapahtuu.
Joo, se onki ongelma aivan yleisesti :-)
Lääkäriinkin kun menee, pitäis tietää sairauden nimi :-)
Puhumattakaan autokorjaamosta, viimeks olis pitänyt
tietää lambda sondin olevan viallinen :-)
Mutta tästä X-ongelmasta vielä, niin yleisin
virheilmoitus on no screens found, ja ruutu välkkyy muutaman kerran
ennen tekstitilaan menoa?
Ja olen yrittänyt sillä xf86configilla, ja sitten kirjoittamalla manuaalisesti
täysin samanlaisen /etc/X11/XF86Config-4 kuin punapipossani on,
mutta ei se noteeraa tuota filettä ollenkaan?
Ei se aiemmin halunnut heti toimia matroxinkaan g450 kanssa,
mutta siihen auttoi xf86config.
Sitä olen aprikoinut, että onkohan mulla kernelistä kaikki tarvittavat tuet?
Ne kun punapipossa tulee pyytämättäkin, liikaakin :-)
Mulla on vanha sony 17" litteä näyttö ja radeon8500
amd athlon2,2+ 512ddr266 ja tämä huono abitin kr7a 4xagp
Ja ainoa woody mikä tähän on suostunut asentumaan, on se bf2.4,
muut valittaa kernel moduuleista, esim. 3c59.
Sitten tämä abitti antaa sen "no interrupt for pin A" joka distrolla,
mutta kyllä vanhempi (7.3) punahattu on toiminut silti varsin hyvin.
Muuta asiaan vähänkään liittyvää en osaa kertoa :-)
Mitään config-fileä en sieltä saa ulos tähän postilistalle kun
en osaa edes e-mailia tekstitilassa käyttää...
> Ohjelmointia en sentään tarvinnut, vain confitiedostosta yksi rivi
> pois.
Ja sait radeonin pelaamaan?
On se helppoa kun osaa :-)
> - Jukka