Re: libdvd-pkg’s postinst script is broken

On Sun, Sep 03, 2023 at 01:30:56PM +0200, Cecil Westerhof wrote:
> [...]

In https://lists.debian.org/debian-user-dutch/2023/09/msg00026.html
antwoord op die vraag.  Ook het vermoeden dat we het
over verschillende "apt upgrade" hebben.

> Zoals ik al eerder heb gemeld: een 'apt upgrade' heeft alleen zin als
> er iets te upgraden is en dat is tot op heden nog niet het geval. Als
> er niets te upgraden is wordt de code die het probleem heeft niet
> aangeroepen.

De `apt upgrade` die ik vaak gebruik,
meldt terug als er 'n package niet goed is.

Deze situatie is anders.

En leerzaam.

> Cecil Westerhof
> Senior Software Engineer