Re: libdvd-pkg’s postinst script is broken

Geert Stappers <stappers@stappers.nl> writes:

> Dus dat de bug verholpen wordt.

> Doe dat dan ook alsjeblieft.

Zou je de kwaliteit van je reacties fors kunnen verbeteren?
Ik geef aan dat ik de aanpassing heb gedaan en dan vraag je: En dan?
Denk je nu echt dat ik de moeite neem om een aanpassing te doen en die
dan niet te gebruiken?
Dan geef ik dat aan en dan zeg je: Doe dat dan ook alsjeblieft.
Waar slaat dat op?

En als je denkt waarom is er geen terugkoppeling?
Zoals ik al eerder heb gemeld (staat zelfs in het gedeelte dat je
quote): een 'apt upgrade' heeft alleen zin als er iets te upgraden is
en dat is tot op heden nog niet het geval. Als er niets te upgraden is
wordt de code die het probleem heeft niet aangeroepen.

--
Cecil Westerhof
Senior Software Engineer