Re: swap disk

On Sat, Oct 22, 2022 at 12:04:23PM +0200, Gijs Hillenius wrote:

> ,----
> |
> `----
>
> Erm, is dat tekening genoeg?

Zelf die vraag beantwoorden.  Eventueele hulpvragen:
* Heb ik nu voldoende overzicht?
* Is het wat ik wil?

En bij "Ja" pas verder gaan bouwen.

> niets..
>
> swapon
> <-- (leeg)

Dus geen swap actief.
(Waarschijnlijk ook de reden waarom deze e-mail draad bestaat  ;-)

P.S.

Ik heb het vermoeden dat van tip
de "wat gewenst is" is weggevallen.  Dat een betere tip
} } Maak een ontwerp van wat gewenst is.
geweest zou zijn.
--
Silence is hard to parse