Re: Installeer sqlitebrowser uit backport

On Sat, 10 Apr 2021 10:05:12 +0200
Cecil Westerhof <Cecil@decebal.nl> wrote:

> Wat wel lijkt te werken is:
>     apt install -t buster-backports sqlitebrowser
>
> Maar dat geeft:
>     262 upgraded, 71 newly installed, 69 to remove and 1823 not
> upgraded. Need to get 254 MB of archives.
>     After this operation, 73.0 MB of additional disk space will be
> used. Do you want to continue? [Y/n]

Volgens mij zeurt ie dan wel over een berg upgrades die er staan, maar
hij zou alleen maar sqlitebrowser moeten installeren. Ik heb dit in
sources.list staan:

$ cat /etc/apt/sources.list.d/backports.list
deb http://deb.debian.org/debian buster-backports main

Met "-s" (simulate) doe je een dry-run btw. Hij hoort in ieder geval
niet alles uit de backports te installeren.

R.

--
richard lucassen
http://contact.xaq.nl/