Re: e1000e problemen na upgrade

On dinsdag 1 juni 2021 12:47:46 CEST Paul van der Vlis wrote:
> Na upgrade naar Debian11 zie ik problemen met een netwerkkaart.

Helaas vertelde je er niet bij naar welke (specifieke) kernel versie je had
geupgraded. Er is bug #990008 dat over de e1000e netwerk kaart gaat en die is
zojuist gefixed met de upload van kernel 5.10.46 (5.10.0-8-<arch>) naar
unstable.

Ik realiseer me dat het mogelijk aan een switch lag, maar mogelijk droeg de
kernel ook bij aan het probleem.