Re: Opschonen /var/cache/apt/archives

Paul van der Vlis <paul@vandervlis.nl> writes:

> Tja, hij zal dan niet checken tenzij je iets anders doet.
> Ik gebruik zelf veelal unattended-upgrades.

Ik houd niet van unattended upgrades. Ik doe het liever gewoon zelf.
En daar ik geen 500 servers heb te onderhouden is dat ook prima te
doen.
Als ik zie dat er iets te updaten is, dan doe ik dat handmatig. Bijna
altijd doe ik dan alles, dus wat is het nut kun je je afvragen. Maar
ik heb het een paar keer gehad dat ik een probleem kon herleiden tot
een kortgeleden ge-update pakket.

--
Cecil Westerhof
Senior Software Engineer