Re: Widevine werkt niet meer in Firefox-esr

Op 07-02-19 om 17:07 schreef Jan van Gemert:

> Twee computers met debian 9.7 , firefox 60.5.0esr geven de hierboven
> verschijnselen met npostart. 't Werkte voorheen prima. Idem op deze
> computers met Chromium en Opera. Merkwaardig.
> Op 2 andere pc's met Ubuntu respectievelijk Lubunu, en Firefox 65.0
> werkte en werkt npostart probleemloos.

Met Firefox 65.0 van mozilla.org werkt het bij mij ook probleemloos
onder Debian. En wat interessant is, daarna werkt firefox-esr ook weer.

Firefox-esr 60.5.0esr-1~deb9u1 probeert een oude versie van Widevine te
installeren, namelijk versie 1.4.8.1008, dit gaat niet goed.

Firefox 65 installeert een nieuwere versie van Widevine, namelijk versie
4.10.1196.0,  in ~/.mozilla, en daarna doet ook firefox-esr het.
Want dat gebruikt ook die ~/.mozilla.

De enige manier waarop ik dit tot nu toe kan realiseren is door toch
Firefox 65 van mozilla.org eenmalig op te starten...