Onderwerp: Bootprobleem
Van:       dirk@ruijne.nl
Datum:     Zo, 28 januari, 2018 4:01 pm
Aan:       debian-user-dutch@list.debian.org

Beste mensen,

Vanochtend liep mijn bootpartitie vol tijdens het backuppen. Deze partitie
zit op een aparte schijf. Dus de hele schijf zit vol. Omdat Backintime
hing, heb ik het uitgezet en geprobeerd wat bestanden te verwijderen,
echter rm deed niets en op een gegeven moment ook su niet meer. Ik heb dus
de boel gereboot, maar nu stokt het booten. Er wordt een fsck gedaan, wat
vervolgens eindigt met de melding: /bin/sh: can't access tty: job control
turned off. (initramfs) >

Hoe los ik dit op?
Bij voorbaat dank door de hulp.

Groeten,