Bootprobleem

Beste mensen,

Vanochtend liep mijn bootpartitie vol tijdens het backuppen. Deze parititie zit op een aparte schijf. Dus de hele schijf zit vol.
Omdat Backintime hing heb ik het uitgezet en geprobeerd wat bestanden te verwijderen, echter rm deed niets en op een gegeven moment ook su niet meer.
Ik heb dus de boel gereboot, maar nu stokt het booten. Er wordt een fsck gedaan, wat vervolgens eindigt met de melding: /bin/sh: can't access tty: job control turned off.
(initramfs)

Hoe los ik dit op?
Ik heb een linux mint 17 dvd
Ik heb een Debian 9.1.0 installer Netinstallatie.

Bij voorbaat dank voor de hulp.

Sent from my FairPhone