Re: Certbot problemen (Letsencrypt)

Hoi Geert en anderen,

Op 17-03-18 om 20:49 schreef Geert Stappers:

> Jessie is inmiddels "oldstable" en heeft een Python 3.4+
> https://packages.debian.org/source/oldstable/python3-defaults
>
> Met iets als `sed --in-place -e 's/python/python3' bin/certbot` beginnen
> en dan kijken hoe ver je komt ...

Misschien dat het kan, maar het gaat me op dit moment te ver. Ik zie ook
een afhankelijkheid op libssl1.1, en dat is er niet voor Jessie.

Ik heb machines met Debian9 waarop ik nieuwe certificaten kan maken.

Er zijn nog wat problemen op een aantal servers, maar ik heb nog een
paar weken voor de certificaten verlopen. Als het moet koop ik
certificaten op de ouderwetse manier voor probleemgevallen.

Mijn bericht was vooral bedoeld om anderen te waarschuwen.