Re: Certbot problemen (Letsencrypt)

Op 16-03-18 om 21:38 schreef Frans van Berckel:
> Hoi Paul,

> Ik heb even gezocht. Op welke versie zit je? Is 0.11.1-1 wat? Die zou
> in jessie-backports moeten zitten, lees ik hier.
>
> https://salsa.debian.org/letsencrypt-team/certbot/certbot/commit/30efaa
> 80ebb3c8a8bba053af7ffe0cee9c584f56

Bij Jessie gebruik ik versie 0.11.1 uit backports, maar die doet het
niet meer sinds een paar dagen. Het is niet meer mogelijk certificaten
aan te maken, daarvoor heb je versie 0.21 nodig.

Ook bestaande certificaten worden niet meer geupgraded, maar omdat hij
dit normaal 30 dagen van te voren doet is er nog wat tijd totdat er
problemen komen.

Versie 0.21 is er naar ik heb begrepen alleen als Python3 programma. Er
zijn allerlei afhankelijkheden die niet in Jessie of Jessie-backports
zitten. Voor Debian9 is er wel een backport die functioneert.