Re: isUpgradable

Hallo Cecil,

Het is me niet helemaal duidelijk wat je wilt. Wil je automatische
updates? Daarvoor is ook een pakket "unattended-upgrades".

Je hebt ook een pakket "cron-apt", wat default dagelijks je
pakkettenlijst vernieuwd en alvast updates download. Maar er kan veel
meer mee, eigenlijk alles wat met apt kan.

Wil je een bericht als er een update is? Dan kun je je ook abonneren op
debian-security-announce@lists.debian.org. (Alhoewel, volgens mij zijn
er ook weleens security updates zonder een bericht, dat weet ik niet
helemaal zeker). Er zijn wellicht meer mailinglisten waarop je je wilt
abonneren, zoals debian-announce@lists.debian.org.