Re: Regarding: Installatie Debian voor PPC op ibook G4

Beste allen,

Het is opgelost. Was inderdaad de grafische driver, heb de oplossing gebruikt die ik eerder vond voor Lubuntu:

radeon.modeset=1 video=radeonfb:off video=offb:off video=1024x768-32[enter your screen resolution] radeon.agpmode=-1

Om de een of andere reden kon ik /etc/yaboot.conf niet bewerken, maar gek genoeg start hij nu ook zonder het vast te leggen prima op.

Draait als een speer, voor zover dat gaat met 733 Mhz processor :)

Hartelijk bedankt voor het meedenken!

Ik ga Debian ontdekken.

Mark