Re: Installatie Debian voor PPC op ibook G4

On Sun, Feb 05, 2017 at 06:54:05PM +0100, Mark Eijkman wrote:
> Hallo,
>
> lk heb geprobeerd Debian Jessie voor PowerPC op een iBook G4 te
> installeren. Het installatieproces verliep probleemloos. Bij het
> booten krijg ik twee keer een foutmelding, en aan het eind een zwart
> scherm, dan even een cursor, en dan de melding (een OpenFirmware
> scherm?) dat er iets is misgegaan en ik moet uitloggen en opnieuw
> opstarten.
>
> De twee rode FAILED meldingen zijn beide: /failed to start load
> kernel module/, maar die vliegen zo snel voorbij dat ik niet precies
> [...]

Bericht nu pas gezien.
Maar ik begrijp het niet.
Mijn inschatting is dat er gemeldt wordt "Werkt, nog het laatste loodje".

Deze e-mail is om te vragen: "Heb je inderdaad een werkend system?"
Of is 'Failed to start Load Kernel Modules' toch "fataal"?

Dat om in te schatten welke prioriteit de vraag met krijgen.

Leven en laten leven