Re: Stretch als desktop

On 16-02-17 02:07, Sjoerd Hiemstra wrote:
> Paul van der Vlis:
>
> Ik heb de Nederlandstalige Thunderbird gedownload van hier:
> www.mozilla.org/en-US/thunderbird/all/  en in Stretch gezet.
> Geen installatie nodig; alleen ./thunderbird/thunderbird uitvoeren.
> Zo te zien werkt het goed. Maar ja, ik heb het geen week lang
> uitgeprobeerd. Maar je zou deze kunnen proberen, in Jessie of in
> Stretch.

Het probleem speelt niet op de Mozilla-build van Thunderbird. Alleen op
de Debian-build. Het schijnt iets te maken te hebben met de versie van
GCC als ik het goed begrijp.

Maar wat mij interesseert is waarom je die Nederlandstalige Thunderbird
gedownload hebt. Had je last van crashes van Icedove?

Voor mij zou het overschakelen op de Mozilla-build een hele operatie
zijn, omdat ik allerlei mensen en organisaties ondersteun, met vele
machines. Verder is het absoluut niet wat ik wil, ik wil graag packages
uit Debian gebruiken.

Overigens komt de naamswijziging van Icedove terug naar Thunderbird nu
ook goed van de grond. Heel fraai!
https://packages.debian.org/sid/thunderbird
https://lists.debian.org/debian-devel-announce/2017/02/msg00004.html

Met vriendelijke groet,