Re: Stretch als desktop

Paul van der Vlis:
> .... Icedove die regelmatig crashed onder Debian stable en oldstable.
> Nu ben ik aan het zoeken naar (nood)oplossingen en workarrounds. Een
> van die noodoplossingen zou kunnen zijn snel upgraden naar Stretch.

Ik heb de Nederlandstalige Thunderbird gedownload van hier:
www.mozilla.org/en-US/thunderbird/all/  en in Stretch gezet.
Geen installatie nodig; alleen ./thunderbird/thunderbird uitvoeren.
Zo te zien werkt het goed. Maar ja, ik heb het geen week lang
uitgeprobeerd. Maar je zou deze kunnen proberen, in Jessie of in
Stretch.