Re: disk cataloger

Hoi,

Op 13-01-17 om 23:04 schreef lunixbox:
> Hallo , ik zoek een programma als  gwhere = 2007   cdcat = 2013 dus niet
> onderhouden :(

Sommige dingen zijn gewoon goed of bruikbaar. Het feit dat er lang geen
nieuwe versie is geweest zegt niet dat het onbetrouwbaar is o.i.d.

Mijn advies: kijk of het in een distro met security support zit. Zo ja,
dan lijkt mij niets aan de hand.

Gwhere is inderdaad uit Debian gegooid omdat de boel niet bijgehouden
werd: https://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=822510
Maar volgens mij is er niets mis met cdcat.

> Doel alle files namen en data in 1 catalogus/database
> zodat ik kan zoeken, waar wat staat en hoe oud het is. Reden heb te veel
> HD,CD,DVD en USBsticks ,dus kan nooit wat vinden.En geeft een heel
> andere betekenis aan het woord disk jockey !

Zoek misschien wat rond op http://alternativeto.net , een heel bruikbare
site.

Bijvoorbeeld:
http://alternativeto.net/software/virtual-volumes-view/?license=opensource&platform=linux

En kijk ook naar de alternatieven.

> PS.Wat is de reden dat dit er voor linux niets is ? voor ms$ vind je
> veel van dit soort programma's,had zelf ooit advanced disk catalog voor
> ms$.

Bij Linux gaat het vaak om open source software. Er is dan meestal geen
"marketing afdeling".  Ook maken mensen vaak iets voor zichzelf en hun
vrienden, maar vinden het verder niet belangrijk het publiek te maken.