Re: Probleem met HP Envy 5644 all-in-one printer/scanner/copier

On Sat, Dec 31, 2016 at 10:06:39PM +0000, Harrie Boekemans wrote:

> Installeer scansoftware en de library sane op je computer en hij moet het
> gewoon doen !!!

Mijn nieuwjaarswens is dat we een leesbaar archief bouwen.

Is niet moeilijk, enige wat je ingedachte moeten is
dat lezen in de discussie volgorde is wat je wilt
als je discussie niet van het begin hebt gevolgd.

Plaats je reactie dan ook _onder_ het vorige bericht.

https://lists.debian.org/debian-user-dutch/2017/01/msg00000.html