Re: Welke SSH key?

On 15/06/17 21:35, Paul van der Vlis wrote:

> Het is een script wat op allerlei computers hetzelfde commando uitvoert,
> zoiets:
> --------
> eval `ssh-agent`
> ssh-add
>
> var="sudo apt-get update; sudo apt-get dist-upgrade"
> #var="sudo su"
>
> ssh root@host1.vandervlis.nl "$var"
> echo "Druk op een toets...."; read
> ssh localadmin@server.pietjepuk.nl "$var"
> echo "Druk op een toets...."; read
> (...)
> -------

> [...]

Oh, ok, ik had begrepen dat het script op andere computers ssh-add
uitvoert, maar dat gebeurt dus alleen lokaal.

Aangezien je vanaf die andere computers ook niet verder ssh't is
'ssh -A' ook niet relevant.

Zoals Geert Stappers al schreef is dan de oplossing om meerdere malen
ssh-add uit te voeren.

Groet,
Matijs