Re: Firefox is terug in Debian

On Thu, 10 Mar 2016 23:32:25 +0100
Paul van der Vlis <paul@vandervlis.nl> wrote:

> Support bijvoorbeeld.
>
> Een paar dagen geleden had ik het CAK nog aan de lijn voor een klant.
> Het is belangrijk voor die klant dat die site echt werkt. En ja, ze
> supporten Firefox, en nee Iceweasel kennen ze niet en kunnen ze niet
> beloven. Klant onzeker.
>
> Een week geleden had ik contact met Marktplaats omdat er een probleem
> was bij andere klant. Marktplaats wil perse een screenshot. En met
> Iceweasel willen ze niet helpen want geen supported browser.
>
> Snap je het?

Nee, behalve in de bovenste blauwe balk van de windowmanager staat
nergens "ik ben Iceweasel". Verder zou ik gewoon m'n mond houden over
Iceweasel, het gaat er niet om dat ze geen support *kunnen* leveren
maar dat ze dan een mooie reden hebben om je af te poeieren en ze zich
zo niet met jouw problemen hoeven bezig te houden.

Bij KPN eist men dat er een experia box aan de lijn hangt. Bij
oplevering van de lijn verdwijnt die meuk linea recta de vuilnisbak in,
maar ik zeg ze doodleuk dat er zo'n ding aan hangt en pas dan kunnen ze
de lijn meten.

Die gasten in het ingehuurde callcenter werken met een script en als
daar iets anders komt dan het antwoord "IE" of "firefox" dan staat er
een pijl naar "exit" en dus moet je gewoon zeggen "firefox" want dat
kennen ze wel.

Nederland is een heel tolerant land, maar je moet wel heel precies het
formuliertje invullen.

R.

--
richard lucassen