Re: Fwd: Apt-get frontend

Ik weet niet of je daar wat aan hebt, maar ik kom toevallig een bericht op
een forum van Ubuntu Nederland tegen:
https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?topic=88608.0

Daar wordt SolydXK aanbevolen. Overigens wordt in dat bericht gewezen op
een soort script op Debian wiki die automatisch update en upgrade
uitvoert: https://wiki.debian.org/UnattendedUpgrades

Ik ben niet zo technisch, maar misschien heeft dit alles mee te maken met
jouw vraag?

Hartelijke groeten,
Frank