Re: NUC ervaringsverhaal

Op 20-03-15 om 11:59 schreef Paul Gevers:

> Ik heb vorige week wel een ITP (intend to package) gezien voor een
> bibliotheek hiervoor (van ergens vorig jaar). Voor zover ik weet zit er
> nog niets in Debian hiervoor.
>
> Misschien heb ik hier wel zelf interesse in om eens uit te zoeken (geen
> beloftes).

Uit Wikipedia:
The developer responsible for the implementation of Miracast in Linux
does not recommend the standard as the technology is "horrible"
http://en.wikipedia.org/wiki/Miracast

Ik weet niet of Widi nu hetzelfde is als Miracast. Als ik het goed
begrijp kun je Miracast doen over Widi, maar zijn er meer mogelijkheden.

Ik weet niet of je Duits leest:
http://www.golem.de/news/wifi-display-miracast-unter-linux-ist-schrecklich-1402-104315.html

Een begin van een open implementatie:
http://cgit.freedesktop.org/~dvdhrm/libwfd