Re: Spontane reboots na upgrade

op 14-05-14 00:13, Frans van Berckel schreef:

> Wat zie je in syslog staan? Wordt de cpu microcode bij install gelijk
> geladen? Kan dat hot? Wat mij zelf voor een cpu zou verbazen, namelijk.

Volgens mij gebeurde dat inderdaad "hot". Als ik me niet vergis kwamen
er meldingen op het scherm die dat suggereerden. Verder heb ik de
machine pas na 24 uur gereboot en in die tijd waren er geen problemen meer.

Ook bij het opstarten moet de CPU al draaien voordat hij die microcode
kan laden.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.