(solved) Re: zeer recent sleep-mode bugje, thinkpad T400s

On  6 May 2014, Gijs Hillenius wrote:

> Sinds een dag of drie gaat er 'iets' niet zoals anders met het uit
> slaap komen van deze laptop, een thinkpad t400s Debian Unstable.

[enorme knip]

Ik zal de suspense maar eindigen, het probleem lijkt weg.

Ik mag nou kiezen of het komt door het toevoegen van

HandleLidSwitch=ignore in /etc/systemd/logind.conf

of door Paul's ongerelateerde verwijzing naar iucode-tool, dat inmiddels
is geinstalleerd, gevolgd door update-initramfs -u en een reboot.

(of door HandleLidSwitch=ignore in /etc/systemd/logind.conf gevolgd door
diezelfde update-initramfs -u en een reboot)