Re: Geknutsel met vragen

Op 06-12-14 om 23:14 schreef Diederik de Haas:

> Docker? (www.docker.com)

Op zich zou zoiets kunnen, lxc ook. Ook een virtuele machine die simpel
weer terug te zetten is zou kunnen.

Zoiets als pbuilder is volgens mij toch vrij lastig, het punt is dat je
soms eerst andere backports moet maken voor dat de eigenlijke backport
gemaakt kan worden.

p.s. wist je dat de root van een docker container simpel het host
systeem kan mounten en daar dan schrijfrechten heeft? Tenminste zo
begrijp ik het:  https://docs.docker.com/articles/security/