Re: Wordpress probleem na update

Op 26-09-13 20:49, Arjen Duinhouwer schreef:

> Hallo Paul,
>
> Normaliter zul je ook nooit de wp-content folder updaten, want dit zou
> betekenen dat je bij een custom/3rd party theme altijd je theme kwijt
> bent, maar ook je plugins, uploads e.d. Dus ik denk dat je per ongeluk
> iets te enthousiast bent geweest bij het updaten.

Ik heb gewoon de security update geinstalleerd met apt-get en daarbij is
een eerder meegeleverd theme verwijderd ("twentyeleven").
Custom themes zijn niet verwijderd.

Ik weet niets over plugins omdat ik die bewust niet gebruik.

Naar mijn mening horen dit soort packages niet in in "main" maar in
"backports".  Als zo'n package in main zit en het blijkt niet meer te
handhaven qua security, dan zou het een tag of andere vermelding moeten
krijgen met "end of live" of zoiets.

Hetzelfde vind ik gelden voor bijvoorbeeld browsers.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.