Re: dpkg-buildpackage -rfakeroot -uc -b werkt niet voor cups:squeeze

Op 1 september 2013 19:42 schreef Geert Stappers <stappers@stappers.nl>:
<knip>

> Zie bijlage.

Die neem ik mee de trein in. Verwacht pas laat in de week terugkoppeling.
En als iemand anders mij voor is, dan is dat prima.

Ok, dan hoor ik het wel. Bedankt!

P.S.

Eerder in deze thread was een bugreport van OpenWRT genoemd.
Die is afgesloten met "new cups version" of zo iets.

En nu we toch zelf aan het compileren zijn, waarom dan
ook niet de source van een nieuwe CUPS nemen?

Omdat dit de eerst keer zou zijn dat ik zelf helemaal manueel een Debian package moet compileren (lees: niet veel tijd, zeker als je ermee rekening houdt dat trail-and-error op die MyBook lang duurt...).

--
Mvg, Sander Devrieze.