Re: debuilding svn package

On 13-11-12 20:36, Frans van Berckel wrote:

> Hi Paul,
>
> Super, a-ha! Bedoel je dat er in zo'n debian svn tree het eerste deel
> ontbreekt? Zo met meld maar eens een diffje doen.
>
> http://anonscm.debian.org/viewvc/pkg-drupal/branches/drupal7/

Ja en nee, het ligt aan de maintainer. Die van drupal heeft duidelijk de
orig.tar in z'n tree gezet. Maar dan moet je zelf nog een orig.tar
maken, of je juiste commando's aanroepen. Aangezien ik niet weet hoe
deze maintainer z'n pakket bouwt, kan ik je niet helpen zonder in dit
specifieke pakket te duiken. svn-buildpackage of zo zou je eens kunnen
proberen.