Re: Desktop keuze

On Fri, Aug 03, 2012 at 10:35:33AM +0200, Paul van der Vlis wrote:
> Hallo,
>
> Ik heb wat op-en-aanmerkingen op de nieuwe desktop van Wheezy. In welke
> mailinglist kan ik het beste terecht met mijn vragen?

       knip, vooral om 1 onderwerp in subject^Wonderwerp te hebben

> - ik verbaas me er altijd over dat bij het installeren de keuze tussen
> Gnome, KDE, XFCE etc. op zo'n rare plek staat. Alleen iemand die het
> weet zal dit vinden op de installatie-cd ("advanced | alternative
> desktops"). Mijn vraag is waarom deze keuze niet in Tasksel gemaakt wordt.

Tja, keuzes.

Een auto moet natuurlijk cruise control en parking assist hebben.
Plus vierwielaandrijving en spoilers rondom.

En als het over een Debian systeem gaat, dan wil _ik_ het kaal hebben.

En als ik wat voor de "buurman" installeer, krijgt hij iets wat werkt.
Zo een installatie kan hij weer aan zijn buurman (mijn overbuurman) geven.
Geen van die drie personen (ik, buurman, overbuurman) heeft bij een
eerste kennismaking behoefte aan de keuze^Wbeslissing van een "desktop".

Lees ook http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=511287

En antwoord op vraag "Waar moet ik zijn?": Daar waar gebouwd wordt.

> And is there a policy on top-posting vs. bottom-posting?
Yes.