Re: Printer met pincode voor privacy

Hoi,

Ik ben hier ook wel in geinteresserd. Iets vergelijkbaars kunnen 'uniflow' van canon, en 'Safecom'. (met een username/password of pasje inloggen op de printer, en dan je eigen printjobs eruit halen, zelfs op een willekeurige printer ergens in het gebouw)

Echter van uniflow WEET ik dat een windows server benodigd is. Van Safecom heb ik dat idee ook. Aangezien we die niet hebben staan, zou ik liever iets hebben dat ook linux ondersteunt.

Als iemand hier iets weet, of tips of suggesties heeft: Volgaarne... :-)

Groet,
MJ