Re: exim4 auth smtp

Hoi Stephan,

De discussie graag op de mailing list houden.

> Jij snapt het gelukkig wel. Echter heb ik 30-exim4-config_examples al
> ge-editted en de comment uitgevinkt bij plain en login. Het mag niet
> baten !

In dat geval moet je even checken of je wijzigingen ook daadwerkelijk in
/var/lib/exim4/config.autogenerated terecht zijn gekomen.

> Ik snap werkelijk niet waarom ik bij Telnet geen auth login en
> zo krijg. Ik heb exim4 opnieuw restart, dus dat is het ook niet, denk
> ik.

Ik weet niet precies wat je met deze opmerking bedoelt, maar als je denkt
dat je een login prompt of iets dergelijks zou moeten krijgen als je naar
poort 587 telnet: dat is niet zo.

Welke Debian release / Exim versie gebruik je?

Welke config-stanzas heb je precies geactiveerd in
/etc/exim4/conf.d/auth/30_exim4-config_examples?

Wat verschijnt er in de log als je probeert _met een mail client_ probeert
een ASMTP connectie op te zetten?

Groeten,
Martijn.