Re: aanschaf hardware

> > Nu nog een goede WLAN-stick....

Dat is het moment dat je met je portomonee kunt/MOET stemmen.
Dit is mijn handelswijze:

 * Naar de winkel en (spreekwoordelijk) de beurs op tafel leggen
 * Aan de verkoper kenbaar maken dat Linuxsupport een eis is.
  * De betere verkoper weet dat er omzet in Linux zit.
  * Mocht de verkoper niet weten wat Linux is,
   * kort uitleggen wat jij jouw ding met Linux wilt doen.
   * begrijpt ie het, dan is goed.
   * anders naar zijn collega vragen of naar de volgende winkel vragen
 * Samen met de verkoper zoeken naar Linux voor de hardware die jij wilt,
   tegelijkertijd jouw inkoopuitdaging, zijn inkoopuitdaging maken.
 * Al dan niet de keuze maken om de portomonee op de tafel te laten.
 * Het moeilijke moment is het punt als de verkoper zegt
     "Het zal wel werken"
  eventueel aangevuld met "en anders mag U ruilen"
  Geef dan voldoende tegengas:
   # Van jullie verwacht ik toch meer toegevoegde waarde.
   # Waarom vraagt jullie inkoop het niet aan zijn leverancier?
   # Jouw omzet wordt nu mijn risico op onnodig gezeik.
 * Vooral bewust zijn dat jij geen haast hebt met de aanschaf.
 * Het hele traject vrolijk blijven,
   al die tijd beseffen dat jij jouw geld slechts 1 keer kunt spenderen.

> USB video class support for Linux is provided by the Linux UVC driver.
> Since Linux 2.6.26 the driver is included in kernel source distribution."

Een specificatie als "UVC" is een mooie vooruitgang.  Het is stukken beter
als "Werkt voor een tijdelijk product van 1 leverancier".

> And is there a policy on top-posting vs. bottom-posting?
Yes.