Re: Verbinding weg bij Sid

Op zaterdag 30 januari om 13.08 uur schreef Paul van der Vlis:
> Welke netwerkkaart/chip gebruik je?

Via Rhine.

> Wellicht heeft deze nu firmware nodig?
> Ik zag dat o.a. Intel-netwerkkaarten die het altijd "zomaar" deden, nu
> firmware nodig hebben, blijkbaar is die firmware uit het kernel
> gehaald.

Ik herinner me een opmerking over benodigde firmware tijdens een
upgrade, maar als je 'non-free' in /etc/apt/sources.list hebt staan, dan
kwam dit wel voor elkaar, zo begreep ik.
Maar zoals je in de andere posts leest, is de verbinding al hersteld;
het lijkt trouwens wel zeker dat het wegvallen van de ethernetverbinding
met network-manager 0.7.999 te maken heeft.
Niettemin, wel interessant, zo'n opmerking over die firmware.

S.