Re: Fouten tijdens preconfiguring packages

M. van Brummelen schreef:
> Hi,
>
> Staan de rechten op /tmp wel correct? Het lijkt alsof /tmp gemount is
> zonder "exec", check fstab voor noexec.

Je hebt helemaal gelijk. Ik had er ook al aan gedacht, maar blijkbaar
toch niet goed opgelet toen ik daarop /etc/fstab bekeek, ahum...

Heb je, of iemand anders misschien, nog een idee wat voor consequenties
dit heeft of kan hebben?  Ik heb de indruk dat het uiteindelijk toch
goed gekomen is, maar ik kan me vergissen.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/