Re: Scanner wordt niet gedetecteerd

Karel Lucas schreef:

> Hallo allemaal,
>

> Tijdens het configureren van mijn tweede installatie van debian v5.03,
>
> bleek dat mijn scanner niet werd gedetecteerd, hoewel ik volgens de
>
> debian-wiki alle noodzakelijke configuratie-bestanden heb ingesteld.
>
> Kan iemand mij hierbij helpen? Bij voorbaat dank.
>
> Met vriendelijke groet,  Karel.
>

> p.s.  ik heb een HP photosmart C6180 (all in one).

Dit apparaat schijnt wel volledig ondersteund te worden, maar alleen
door Hplip en niet door Sane. Misschien heb je iets aan deze website?
http://hplipopensource.com/hplip-web/index.html

Overzie niet het menu aan de rechterkant.

Ik heb alleen ervaring met Sane voor wat betreft scannen.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.