KDE achtergrond valt weg

Hallo allemaal,

Als ik xorg opstart met 'startx &', dan valt meestal de achtergrond weg,
en krijg ik een zwarte desktop, met onderaan een menubalk die ik ge-
woon gebruiken kan, maar de popup menu's kan ik niet oproepen, Ik
gebruik debian amd-64 op intel hardware, versie v5.03, en KDE 3.5. Kan
iemand mij vertellen waar dit aan ligt, en een oplossing geven? Dit ver-
schijnsel doet zich voor als ik als root ben ingelogd, maar ook als ge-
wone gebruiker.  Bij voorbaat dank,    Karel.