Re: XFree 4 fuer Potato

Hartmut Figge <hfigge@uni.de> writes:

> aus http://www.debian.org/News/weekly/2000/36/
>
> XFree86 4.0.1 has [1]entered unstable. The new version of X took
> significant effort to package -- Branden Robinson worked on it nearly
> full time for "about 4 months", reorganizing the entire set of
> packages, waiting for security holes to be fixed, and producing some
> 50 test releases to work out all the kinks. The result is a
> surprisingly polished upgrade (by unstable's standards anyway --
> [2]many problems are still being encountered)
>
> hol dir mal diese ausgabe der debian-news, dort stehen links und weitere
> [...]

branden robinson arbeitet btw fuer progeny, die liefern gerade die
erste beta ihres potato-upgrades aus, incl. besagter 4.0.1 debs fuer
potato.

# progeny
deb http://archive.progeny.com progeny main contrib non-free

ich denke das stellt die antwort zur urspruenglichen frage dar, es sei
denn das ist schon erwaehnt worden und ich habs ueberlesen..?

hth,
dns