Re: Fanget i DNS

Flemming writes:

> Jeg har bemærket at der er danske alternativer med gratis dns. Er der
> nogle I kan anbefale?

Der er QuickDNS: https://www.quickdns.dk/ - de har vist ikke support for
DNSSEC, hvilket var en af grundene til at jeg har en minimal virtuel
server hos hhv. Linode og Digital Ocean som jeg sammen med min
hjemmeserver bruger til at køre DNS (og mail) selv.

bind er lidt bøvlet at få sat op, men når det først kører, så kører det
bare.

Mht. reverse DNS og udbydere sætter Kviknet det op hvis man henvender
sig til kundeservice.

(Før Fullrate blev købt af YouSee kunne man selv konfigurere det i deres
brugerinterface, det forsvandt naturligvis efter sammenlægningen.)

For VPS'er har både Linode og Digital Ocean rDNS sat til hostnavnet for
både IPv4 og IPv6 for mine to.

  Best regards,

    Adam

--
 "Many activities in life are either so difficult           Adam Sjøgren
  or so boring and repetitive that we would like       asjo@koldfront.dk