Cpufreq med VIA Nehemiah med linux-image-2.6.17-2-486

Hej,

Jeg kan ikke få cpufreqd og cpufrequtils at spille sammen. Så hvidt
jeg kan huske rækkefølgen af loading cpu moduller (/etc/modules) er
vigtigt? Er det nogen som kan give mig hints omkring opsetting af
cpufreq_ondemand modul?

Min status (jeg bruger default debian stock kernel fra testing):

# ls /sys/devices/system/cpu/cpu0

crash_notes

# cat crash_notes

1df87800

# lsmod | grep cpu
cpuid                   2948  0
cpufreq_powersave       1920  0
cpufreq_stats           4996  0
freq_table              4356  1 cpufreq_stats
cpufreq_userspace       3860  0
cpufreq_ondemand        6304  0

# cat /proc/cpuinfo
processor       : 0
vendor_id       : CentaurHauls
cpu family      : 6
model           : 9
model name      : VIA Nehemiah
stepping        : 8
cpu MHz         : 999.972
cache size      : 64 KB
fdiv_bug        : no
hlt_bug         : no
f00f_bug        : no
coma_bug        : no
fpu             : yes
fpu_exception   : yes
cpuid level     : 1
wp              : yes
flags           : fpu vme de pse tsc msr cx8 sep mtrr pge cmov pat mmx
fxsr sse up rng rng_en ace ace_en
bogomips        : 2001.69

--
Admir Trakic