Re: Menu - manglende programmer

On Monday 25 July 2005 18:11, Martin Skøtt wrote:
> Har du prøvet at køre update-menus programmet manuelt? Evt. både, som
> root og din egen bruger?

Jeps. Det hjalp ikke rigtig. Ellers tak.

Nu har jeg lagt dem ind med editoren.

KDE/Debian ser ud til at vedligeholde to levels af menuer, nemlig KDE's og
Debians som et sublevel til KDE's.

Nogle pakker kommer med i roots opsætning, nogle kommer med to genge, andre
har jeg ikke helt styr på. Ved lejlighed vil jeg afinstallere og
geninstallere og analysere hvad jeg får i menuerne. Some time two o'clock,
next year.

--
Ping.

venlig hilsen / best regards