Re: RAM-forbrug

>Prøv med kommandoen free at se om det ikke er cache og buffere det
>hele.

moder:~# free
                     total       used           free     shared    buffers
cached
Mem:           1035552     939792      95760          0      43056
795316
-/+ buffers/cache:         101420     934132
Swap:      1951888

Hvordan skal jeg tolke det? Som jeg ser det, kan jeg både få det til at være
en dreng og en pige..

/Lars