Re: Mere IMAP, mail filtre.

Hej Christian,

* Christian Joergensen <mail@razor.dk> [2004-08-25 08:53:25]:

> Det giver da paa ingen maade mening at filtrere i klienten. Saa er du
> bundet til en specifik klient hver gang du skal kontrollere din post.
> Meningen med IMAP er netop at lade posten ligge centralt, saa du kan
> tilgaa den flere steder fra. Saa giver det ogsaa mest mening at lade
> filtreringen fungere centralt.

Ja, det er klart.

Men hvordan lader du brugere af din egen Postfix/Courier-løsning[0] kunne
filtrere deres post? De har jo ingen hjemmemappe:

http://www.razor.dk/diverse/postfix/

Min pointe var, at det ikke er altid at man har adgang til procmail på
IMAP serveren. F.eks. hos en ISP, på arbejdet eller på skolen.

  - Morten.

--
http://mbrix.dk/